Johanna (*^^*) 16/7

Oja, jag har svåra problem med att låta denna blogg vara!
Men jag tycker att vi behöver denna blogg mer nu än vad vi har behövt den förut, för vi är så (förlåt men det är sant) splittrade nu för tiden =/

Kanske kan vi hålla kontakten mer här än via telefon eftersom vi ALLA är sämst på det? Eller är detta ett meningslöst försök som (om jag har tur) kommer läsas inom 6 månaders tid av någon? Värt ett försök som vanligt iaf ;)
Haha!

Aja, ni kan följa med eller inte, men jag kommer inte släppa denna blogg för bara genom att läsa våra gamla inlägg och så blir jag sååå glad över att vi är vänner <3


Bjuder på denna glada Johanna-bild ;) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det tog faktiskt knappt 1 månad! :O

2009-08-03 @ 16:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0