Johanna igen ;) 8/2

Sitter nu framför datorn (som massor med massor av människor måste göra nu XD) och lyssnar på lugna favoriter :) men i stället för att den har den där lugna efftekten känner jag mig rätt upp stressad =/ kanske är för jag inte har druckit massa te i dag.... bara tre koppar än så länge.... hmmm.... eller så är det för jag har skol arbete jag inte vill göra XD (som om inte alla har det, haha).


Men bara för jag är otroligt knäpp just nu tänkte jag leka Horoskop! Inför nästa vecka gäller detta för lollipopstarz-gänget:


Jeanette: Se upp för vatten!

Elinor: Färgen röd eller orange kommer ha en stor innebörd för dig!

Stephanie: Popcorn är gott, men om du inte ser upp kommer något i din familj äta upp dom innan dig!

Julia: Se upp för solen och stickor!

Anna: En perfekt bild att ta vore att ta någon bild under denna kommande vecka!
Johanna: Se upp för personer som glor! (O_O)

Dessa bör ändas ta i roande syfte ;) enjoy!

Ha de bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0