Johanna 11/10

Haha jag äger! Mohahaha! Jag verkligen älskar denna blogg, även om dom flesta av oss har en egen blogg nu och att denna är mycket övergiven så måste jag ändå skriva lite här..... iaf att någon kollar in denna sida för insperation eller något ;)
Tycker vi allehoppa ska träffas snart! och se på film, äta mat och prata om allt å inget, låter inte det otroligt kul? :D
Hmm..... jag åker till torpshammar i morgon klockan 15.00 och då kära vänner, så tänk gärna på mig för jag vill inte åka :( *snyft* så bli inte rädda om ni under nästa vecka får panik sms eller samtal ifrån mig, haha. Hoppas ni får en härligare vecka än vad jag nog kommer få =/ aja ha det BÄST!
<3<3<3<3

En jättefin låt av Ashley Tisdale - We'll be together

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hmm... surt! värkar inte som om ljudet fungerar =/ aja om ni vill höra låten är det bara att gå in på youtube! Aja hade det bra! puss <3

2008-10-20 @ 17:38:40
URL: http://strawberryprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0