jeanette 29 mars 2008

"FIL, nyttigt" hahha!!

jag ville bara säga att den här sidan är ganska övergiven :S
TYVÄRR!!

jag kan bara säga att jag tyckte att våran lilla utflyckt idag var trevlig, trots att  jag blev irrterad på att än en gång bli nobbad på mållinjen för att man INTE ÄR 18!!!  trots att julia fick sitt lilla ragg ;P och att johanna inte kunde tugga :S

tycker att det är jävligt dåilg stil av centralbadet att vi inte fick gå in och av mina föräldrar att dom inte kunde planera mig!!!(eftersom att jag är född så sent, för att inte tala om stephanie :P, skoja bara)

idag haar min dag varit jäääätte konstig dag, följande har hänt:

  • jag gick upp klockan 7!! på en lovdag!! :O
  • vi blev nekade på badet för att vi inte var 18 :S
  • åt frukost-bufé på en "mysig" restaurang
  • vi missade 611 precis så vi fick ta 610  och gå från Täbyvägen
  • såg på festival med stephanie och julia(tycker fortfarande att den är bra trots skådisarna :P)
  • somnade i stephanie´s soffa
  • fick pasta med ost-sås
  • min klack på mina nya högklackade skor gick sönder :'(
  • åt på tegelbruket, de tog en timme innan vi fick maten :S AS LACK!!
  • väntade på att muttan-karlsson skulle ringa...de tog 4 timmar
  • sen äntligen kommer jag hem och hamnar i ett bråk mellan carro och pappa (carro vill ha barn och gifta sig, vilket pappa inte vill...prolematiskt :S )

och nu sitter jaghär i min ensamhet och skriver på våran blogg som ingen läser :'(

så...nu har jag fått snacka av mig....nu är det eran tur!! ;)

puss och kram på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha oj vad länge sedan jag tittade förbi här :), lite sent nu kanske men jag tyckte också den dagen var mysig..... fast det hade ju varit roligare om vi faktiskt kom in på badet eftersom vi gick upp så tidigt :P
Men, men sådant är livet, vi får ta det nästa år helt enkelt ;)

Ha det bäst, puss

2008-05-10 @ 08:50:31
URL: http://strawberryprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0