Steffi 29/11

DAAAAAAAAAAAAAMP!!!

Nu är jag sur! Här har man gått omkring handikappad utan sitt bankkort (det hade blivit avmagnetiserat) men ändå någorlunda lugn i tron att pappa har skickat mitt kort till banken  eftersom han sa att han hade gjort det! Tror ni han har gjort det? NEJ! Lyckligt ovetandes har jag gått och tänkt "usch vad jobbigt handikappad man känner sig utan sitt kort, men ja ja, snart dyker det ju upp i min lilla nalle puh-brevlåda, pappa har ju skickat det..." Och så har han inte gjort det! Han kommer in i mitt rum, för typ en minut sen, o ba: "Stephanie, ska du inte välja nåt foto till din kort snart?" Jag ba: "WHAAAAAAAAAAAAT?!?!!? HAR DU INTE SKICKAT DET ÄN???????" Nähä, då har han tydligen gått o väntat på att jag ska fixa ett foto så man kan få ett "lite personligt" bankkort, men wtf, jag kan inte bestämma sånt, jag har ju beslutsångest!!! Vet han inte det? Och han ska kalla sig min far...

AAAAAAAARRRRRRGHHHHH!!

förlåt, skulle bara avreagera mig lite.. Det här har f ö abslout inget att göra med att jag känner mig stressad över att jag har ett prov, en redovisning och ett inlämningsarbete till imorgon, nej nej inte alls, jag är heeelt lugn.... CP!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha låter jobbig =/
I fall det känns bättre har jag fyra olika prov innom en vecka plus andra inlämningsarbeten i andra ämnen, så sjukt hela min klass har blivt typ psykiskt ihjäl stressade över alla läxor/prov vi har. Men jag är fortfarande glad för jag har super duper bra vänner och choklad! ^^

2007-11-30 @ 23:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0