Steffi 19/11

Idag lekte jag the Muffin man! Det var roligt! Och massa andra trevliga lekar. Så seriösa är våra gympalektioner. Eller egentligen kunde man välja att spela innebandy, men jag är knappast så dum att jag gör det... Det är ju jobbigt! Vi lekte kull också, ett tips: gör inte det på halt gympagolv i bara strumpor! Råkade inte ut för något allvarligt, men om vi säger som så att ett antal kullningar kunde ju ha undvikits om man hade haft skor... :(

Det var väl höjdpunkten på dagen, konstigt nog, gympalektioner brukar ju i vanliga fall vara pest och pina. Men trevligt med lite omväxling. Råkade ut för något obehagligt under lunchen också, tuggade på något som såg ut som en ananas. "Åh!" tänker man ju innan man äter den, för ananas är ju gott. Men icke! Inte var det någon söt syrlig ananas-bit inte, det var en äcklig besk rotfrukt! Uuuuusch! Tydligen såg jag extremt äcklad ut, vilket några fann lustigt, medan jag mest ville gå och spotta ut den där frän-smakande snusk-saken! :'(

Mer spännande än så har nog inte dagen varit faktiskt... Det var ju tragiskt.

image15
Denna bild kom upp när jag googlade på "Muffin man". Det misstaget ska jag inte göra igen...

Godnatt, försök sova så gott medan bilden på "the Muffin man" jagar er i era drömmar... MOAHAHAHA!
Pusspuss:D


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha låter bra, skräm ihjäl oss bara :P
men lilla steffi innebandy är ju kul... fast inte lika kul som kull förståss ^^

2007-11-20 @ 07:52:14
Postat av: julia

HAHAHA!

2007-11-20 @ 13:47:06
Postat av: Anonym

Jag undrar om nån skulle äta de där muffinsarna?

2007-11-27 @ 17:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0