Julia 19/11 - Sovmorgon, slapp dag med bowling i Åkeshov

Hello mina vänner

Idag gick jag upp halv 9, vilket för mig är fet sovmorgon eftersom jag går upp halv 7 i vanliga fall! Vi började inte förrän klockan 10:50 så jag och Max chillade järnet hela morgonen, megaskönt..
Vi fick lite för mycket av det goda och begav oss något försenade iväg till skolan för att ha 35 min Växt&Djurliv.. Vi kom inte försent och det vi hann göra innan lunch var i princip att se vilka som var där och dela ut ett papper. Till lunch fick vi köttbullar och spaghetti. Efter lunchen fortsatte vi med redovisingar om djuphavet. Dagens ämnen var följande: Vertikal migration (Fiskar och plankton som simmar upp till ytan på natten för att sedan simma ner igen på dagen), De olika djupen (Mesopelagiska zoonen, Abyssolagipialen ?, Hadolagipialen och massa annat crap) och en Komersiellt fiske (tråkigt). Efter dessa redovsingar slutade åkte vi in till Sandys vid Östermalmstorg och åt mackor och muffins. Vi skulle vara i Åkeshov bowlinghall 15:05. Vi kom dit i tid och bowlade till 16:45.. Det gick skit för mig så jag förlorade.. Men det var ändå ganska kul :)

Mjaja, nu ska jag typ duscha och sådant!


Kommentarer
Postat av: Elli

Hej alla glada (eller deprimerade eller hur ni än mår)!
Det var huur lång tid som helst sen jag träffade er!! Vi måste göra nåt åt det :)
Om jag bara hade lösenordet till bloggen (jag har glömt) så skulle jag skriva och föreslå fika i Täby C kl. 15:00 eller nåt på torsdag, men nu gör jag det här istället:

vad sägs om fika i Täby C på torsdag efter kl. 15:00?

Pussar och kramar

2007-11-19 @ 21:23:01
URL: http://lollipopstarz.blogg.se
Postat av: Johanna

Låter som en mysig dag Julia ^^

Elli jag skulle jätte gärna vilja men... jag slutar halv fyra och kan nog tidigast befinna mig i täbban lite innan fem om jag har tur =/. Så jag röstar på att vi ska göra något skojsit i helgen i stället ^^

btw elli hur kan du har glömt lösenordet? haha men jag gillar dig ändå XD

2007-11-19 @ 21:54:12
Postat av: Anonym

hahahahahaha
"för mkt av det goda"
då vet vi vad ni gjorde på morgonen

haha förllåt men det lät skit kul..

2007-11-19 @ 22:30:06
Postat av: steffi

elli: deprimerad, och hahah flashback gabriel "gomorron alla glada!"
anna: varför ska du va anonym?
Julia: du tappade mig vid "vertikal migration".. :P

2007-11-19 @ 23:07:52
URL: http://lollipopstarz.blogg.se
Postat av: ANNA

jag glömde fylla i, förlååååååååt

2007-11-20 @ 22:18:22
Postat av: anna

joahanna: varför ska vi alltid göra saker på helgerna
kan vi inte hitta på nått på vardagarna nångång, är typ alldrig hemma på helgerna..

2007-11-20 @ 22:19:34
Postat av: Johanna

Jag vet inte kanske för att vi ska slippa göra saker klockan 18.00?! Jag slutar rätt så sent varje dag och sedan tar det ett tag för mig att komma till stan eller speciellt till täbban, men om ni inte har något emot att träffas lite senare på en vardag ställer jag också upp.

puss

2007-11-21 @ 06:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0