Elli

Hej, jag lever, eller de som var med och fikade idag vet det redan, men johanna och julia - nu vet ni. Jag fick lite onda blickar när det kom fram att jag varken läser eller skriver på bloggen. Jag skäms. Men ni skriver så sjukt mycket, mina vänner. Men jag ska läsa från och med nu, det lovar jag. Däremot ska jag inte skriva så mycket, utan ni ska få titta och lyssna på vad jag har att säga istället:

Om ni vill veta vad som har varit i mitt huvud hela veckan  - lyssna -

Om ni vill veta vad jag skrattat hysteriskt åt idag - titta - jag älskar när han springer!

Om ni vill se vad som senast gav mig kväljningar (om man inte räknar med skolmaten) - titta - men ha en hink närvarande!

Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: steffi

mm morr på dig elli.. men de e bra att du bättrar på dig!;P
åh vad vackert han dansade!:P

2007-11-27 @ 23:21:07
URL: http://lollipopstarz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0