Julia 2/12 Förlåt för att jag lägger upp bilder..

Jättewierd.. Jag loggar in på bilddagboken som jag inte använder så frekvent längre men iaf. Jag ser att jag har fått 3st komentarer och blir lite glad. Tittar på den första:
En bild på Jeanette, Anna och Stephanie på en tjejmiddag i september med texten "tjejmiddag" - Kommentar:
02/12-07 02:47 Anna - Tjej... vaddå?? (Om det är Anna, vår Anna så fattar jag inte vad du menar, om det är någon annan Anna: vafan? hu?)

Nästa bild på lasangen vi åt på middagen med texten "jag hade lagat lasange, den var mycket godare än den såg ut :P" - Kommentar:
02/12-07 02:46 Felix - Den va supergod! (Va? Vem fan är Felix? Och förlåt för att jag gör godare lasange än han...)

SIsta bilden på mig och Max den 6/10 med texten "1 år, du är allt" - Kommentar:
02/12-07 02:44 Alexandra - 88 - Vaddå allt??? Ont om vänner eller??? (Seriöst! Bara för att hon inte har något liv och sitter uppe till klockan 02:47 en lördagkväll för att kommentera någon annans bilddagbok!)

Vem fan är det som låtsas vara en Anna, en Felix, och en Alexandra 88 och sitter och kommenterar helt random bilder på min bilddagbok och dessutom är otrevlig? Jättekonstig..

Kommentarer
Postat av: anna

det var inte jag som skrev det iaf!!
vilka cp, gör så bara inloggade kan se då

2007-12-02 @ 20:02:21
Postat av: steffi

va sjukt!! men hahahah asså jag skrattar åt den där felix människan, ofta man går in på nån främlings bdb o kommenterar måltider...hahah

2007-12-02 @ 23:27:23
Postat av: Johanna

usch vad elakt det där sista var, de andra var ju bara skumma =/

2007-12-04 @ 06:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0