ANNA


YO
min helg har vart jäte mysig för alla som undrar.
sen kan jag ju passa på och berätta att jag var ute i fredags med lite folk, och dennis och hans kompis blev häktad i 6 timmar så den kvällen var ju försörd pga snutjälvar. haha,  (fast han inte hade gjort nått.) kan berätta allt nångång helt stört. pallar inte skriva... fast stephanie har ju redan hört allt.

men nu ska jag kolla på Bridget Jones dagbok!!!!!!!!!!!!

men altså jag vill fika imorn med er bara så ni vet. innan jag åker och såå

Kommentarer
Postat av: steffi

ok anna, för det första är den här bloggen iaf halvt övegivet, så att announca om fika här är inte den bästa idén.
aa sen kan du ju bara ignorera o nämna att du har lekt med mig i helgen, BITCH!

2007-12-02 @ 23:29:25
Postat av: Johanna

Låter inte allt för kul det där med att vara häktat i 6 timmar, speciellt inte om man inte har gjort något =/

åh, jag vill se den filmen igen (den är så rolig och bra), läste boken på engelska för bara någon vecka sedan och nu måste jag snart se filmen bara för att ^^

2007-12-04 @ 06:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0