Anna goes NEW YORK

yooooo
tänkte bara köra en uppdate från newyork, vet att bloggen är nästan övergiven men ajja...
igår var vi iaf i Brooklyn (soho, chiona town, little italy) det var hur fett som helst, har nästan inte shoppat nånting
:(
men har iaf fått en kamera! nikon d40x !! jag är hur glad som hellst, har terroriserat mamma och göran nu med den, jag tror mamma ångrar att jag fick den haha.
vi kommer inte hinna med att åka till Harlem :/ kanske lika bra det då lär vi ju bli rånade. idag ska jag gå ut på stan själv (mammaochgöranjobbar) jag kommer dö, tappa bort mig.
jag pallar inte skrivas mer för det är ändå ingen som kommer läsa det era bajson

men stephanie du såg väll det jag skrev till dig på bilddagboken om victoriasecret???

pusspiss

Kommentarer
Postat av: Elli

Ååh! Jag är avundsjuk! Men Anna du måste shoppa när du är där ju!

2007-12-14 @ 21:27:10
URL: http://lollipopstarz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0